måndag 4 februari 2013

40-års dag!

Elias i backen


Hannes på skidskola (till vänster om läraren)

Henrik i Lindvallen

Pernilla på toppen av Märtabacken

Vi har snöbollskrig

Fika
Idag fyller jag 40 år och vill tacka för alla hälsningar via Facebook, sms och telefonsamtal! Härligt att ni tänker på mig trots att jag har "flytt fältet"! Vaknade (nåja, tror att jag vaknade först av alla....) av skönsång av min härliga familj och fick fina presenter! Världens bästa barn hade köpt en bok till mig för sina egna pengar, gulligt!!!

Störst succé i backen idag gjorde dock Eva Svendén som ringde och sjöng, två verser, samtidigt som jag hade högtalartelefonen på så hon sjöng för hela Lindvallen!

Barnen har varit på skidskola idag och de verkade ha det skoj, trots att snön vräkte ner. Men samtidigt så har vi haft det ganska så varmt idag, minus 4 grader, så det gjorde inget att det snöade en massa, vi frös inte i alla fall! Efter skidskolan tog vi en fika med kaffe, läsk och kladdkaka, mums!

Nu ska vi äta en sen middag och bara njuta av kvällen!

Kram Pernilla

5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om Ni haft en härlig dag. Det är Ni väl värda alla fyra/mormor

Unknown sa...

Grattis finaste, snyggaste och raraste Pernilla
Stor kram från Cirkus Lundahl från Villange❤❤❤

Anonym sa...

Hurra för snygga 40-åringen!!
Uppsalaborna

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS. Det går nog inte att fira sin 40-års dag på ett bättre sätt!!/Ulla o Christer

Familjen Andersson Ewald sa...

Grattis världens bästa Pernilla.
Försökte nå dig via telefon men du pratar ju hela tiden i luren.
Ha en fortsatt härlig vecka i Sälen.
kramar från oss alla i Hörby