lördag 22 december 2012

Non-stopp!!!!

Jag står i badrummet och försöker att göra mig i ordning samtidigt som Hannes duschar. Är inte det lättaste då han pratar non-stopp utan paus och han hoppar verkligen när det gäller ämne

Hannes:
* Mamma, skulle vi få paket idag?
* Mamma, skulle Selma få paket idag?
* Mamma, du vet när Sverker skiljde sig, du vet Noah och Felicias mamma, har hon någon man? Vad heter han?
* Mamma, när kom jorden?
* Mamma, tror du det gör ont när apor föder barn? Kommer människan från apan eller var det den där pojken och flickan som gjorde att människan kom?
* Mamma, jag hoppas att jag får lego, om jag får paket idag!!!
* Mamma, kan maskpojkar föda barn?

Här flydde jag ut från badrummet.........

3 kommentarer:

Annika sa...

Precis som Max! Han är bara tyst när han sover.Kan inte fatta att vi en gång gick till logoped med honom för att han skulle lära sig prata :) God Jul på er!

Pernilla och Henrik sa...

God Jul på er också! Hoppas att ni får en härlig helg!

Anonym sa...

Jag vet ingen som kan få mig att skratta så gott som Hannes. Sluta inte med det. /mormor