söndag 20 december 2009

Hannes, världsbäst på hemlisar!

Idag var jag (Pernilla) utsläppt från huset för att på egen hand handla lite julklappar. När jag kommer hem frågar Hannes

Hannes: mamma, var har du varit?
Mamma: jag har handlat julklapp till pappa.
Hannes: vad då?

Nu känner ju jag min minsta son väldigt väl och vet att man inte ska berätta något för Hannes, inte om man vill behålla en hemlis i alla fall! Men det är himla roligt att testa honom så jag sa

Mamma: jag har köpt ett leksakståg till pappa. Men du får absolut inte säga något till pappa!!!
Hannes: Nääääää!!!!!!

När Henrik kommer in rusar Hannes iväg till dörren

Mamma: var ska du Hannes?
Hannes: Jag ska bara säga en sak till pappa....!!! PAPPA DU SKA FÅ ETT TÅG I PRESENT AV MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hannes, världsbäst på hemlisar!

Ps. För er som är tveksamma så, nej, jag har inte köpt ett leksakståg till Henrik! Jag har köpt en diskborste, men säg inget till honom!!!!

1 kommentar:

Gullberg sa...

Härliga Hannes!!!!!!!!