onsdag 4 februari 2009

Mamma fyller år!

Idag har jag fyllt år! Ska inte berätta hur mycket, men det börjar med tjugo...... Dagen började bra med att jag hörde ett tisslande och tasslande utanför sovrummet och sedan hörs det ett illtjut och en tre-åring som skriker "NEJ; JAG VILL INTE". Men Henrik och Elias sjöng fint och Hannes bidrog vid paketöppningen med att säga "mamma du får en tröja". Jag fick fina träningskläder, precis som jag hade önskat mig, om min älskade make hade t o m köpt en superfin tröja på eget initiativ, härligt! Den här bilden är inte till min fördel, men mina vänner, det är så här jag ser ut på morgonen, och om vi ska vara ärliga så tror jag nog att det är fler än jag som ser lite dassiga ut kl halv sju på morgonen! Sen fick jag ett härligt samtal från Lotta, Felicia, Noah och Selma där de sjöng väldigt vackert! Tack! Sen har samtalen kommit hela dagen, tack alla! Linda, jag har fått dina meddelanden, tack snälla! Kunde inte svara när du ringde. Farmor har också ringt och hon hade försökt att komma fram hela dagen fast hon hade glömt att slå 040 först! Hennes kommentar var "och jag som trodde att ni tillhörde Malmö"! Que?!!!!
På em kom Kristina, Louise och Felicia på besök. Vi hade det hur mysigt som helst! Tack för att ni kom. På måndag börjar allvaret Kristina, och försök inte att fuska!

En glad Hannes sprang och sprang och sprang runt i huset och försökte att fånga Elias och Louise. Det gick väl sådär, men så är det när man är minst!


Mmmm, det är gott med fingrar! Söta Felicia 2 månader (drygt).



2 kommentarer:

Sverker och Lotta sa...

Stooooort grattis till världens bästa faster, svägerska och syster!! Ser fram emot att få fira dig på lördag. Största kramen till dig! //Lotta

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!
Hoppas vi ses snart!
Kram Assarssons