lördag 3 december 2011

Lördag!

Idag har vi haft bra hjälp av mormor och morfar som passade pojkarna medan vi var och handlade lite julklappar. Helt färdiga blev vi inte, men kom en bra bit på väg!!! Härligt, tack för hjälpen!! Vädret har ju inte varit det mysigaste direkt (förra året hade vi snöstorm vid det här laget) så i eftermiddag har Henrik, Elias och Hannes byggt lego medan jag har roat mig med att stryka och städa hela huset! Men man säger ju att efter regn så kommer solsken........maken lagade god thailändsk middag, jag satt och drack gott rödvin samtidigt som jag började att läsa Keplers nya bok (som jag lånat av min privata bibliotikarie) "Eldvittnet". Har inte hunnit så långt ännu, men med den början så är förväntningarna skyhöga, ska bli spännande!!!!!!!!

1 kommentar:

Lotta sa...

Men du, sänk förväntningarna Un Petit Peu, kära svägerska!