söndag 9 januari 2011

Middag hos Farmor och Farfar!

Igår var vi på middag hos farmor och farfar! Tack snälla för god mat och en trevlig kväll! Farmor hade varit kreativ (för vi har lite svårt att tro att det var farfar, ta inte illa upp!!!!) och gjort fina mackor till förrätt!!!
Farmor, Hannes och Henrik!
Idag har pojkarna har varit hos Noah och Selma och lekt! Mysigt! Dessutom fick vi alldeles för god fika när vi hämtade dem (ler). Tack snälla!!! Vi har också slängt ut julen idag, dvs tagit ner julgran, adventsljusstakar mm. Det blev lite mörkt i huset så nu längtar vi alla efter vårsolen!!!

Imorgon börjar skola och dagis igen, en prövning i sig! Hannes har varit hemma i en månad och jag (Pernilla) har dragit nitlotten och ska lämna honom på dagis imorgon bitti. Hoppas att ni alla skänker mig en liten tanke.........!!!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Lycka till med dagislämningen imorgon! Här är det jag som har fått den äran...Max har varit hemma sedan den 15 december! Jag har försökt prata med honom om hur kul det ska bli att träffa alla kompisar igen...:-)

Ulla o Christer sa...

Tack för ni ville komma och äta min mat! Tack också för de fina tulpanerna. När man får tulpaner vet man att våren är på väg.