söndag 24 januari 2010

Hannes har börjat på Simskola!

Idag har Hannes börjat på simskola! Det var en ganska så tuff Hannes som tog sin nya handduk med Spindelmannen och gjorde sig redo för att gå i simskola. Hannes föräldrar är dock ganska så luttrade efter att ha kämpat med storebror i ett par år innan det lossnade och han blev det vattendjur som han är idag. Mycket riktigt...............
..................en mycket ledsen Hannes ville absolut INTE sitta med de andra barnen och hans pappa fick rycka in och bearbeta, bearbeta, bearbeta.

Efter ett tag lossnade det och här ser han väl ut att tycka att det är ganska så okej trots allt! När han kom hem så sa han "jag ska ALDRIG doppa huvudet". "Men nästa gång ska jag vara duktig på simningen (så han vill i alla fall gå dit en gång till och det är ju positivt, antar jag.........)"!!!!

2 kommentarer:

Sverker och Lotta sa...

Duktig du är, lilla vän!! :-)

Annika sa...

Vilken duktig liten sötnos:-)
Jag berättade för Max att Hannes gick på simskola och jag frågade om han också ville gå och då svarade han bestämt "NEJ"....