onsdag 25 november 2009

Söt-trotsig-söt-trotsig-söt-trotsig!!!!!!!

Om ni på väg till dagis har försökt att auktionera bort en arg 4-åring så är mitt goda råd: försök inte ens!!!!! Det är ingen som vill köpa honom!!!! Sista biten försökte jag desperat att skänka bort honom till grannen som är 14 år, men icke.....!!!!

När man sedan lämnar honom på dagis, får världens sötaste leende och en blöt puss, så blir man så himla tacksam över att ingen ville ha min allra bästa Hannes!!!!!!!

Ha en fortsatt bra dag och krama barnen!!!!!!!!

3 kommentarer:

Gullberg sa...

Vilken tur att Du inte lyckades! Så klart att vi måste ha kvar världens bästa Hannes!!!!!!!

Lotta sa...

Jag hade betalat dyrt!! Han är ju sötast, vad har ni för knasiga tonårsgrannar som inte ser det?!
//Lotta

Annika sa...

Jag försökte också "sälja" Max igår men det var inte heller någon som nappade...Han var skogstokig av en anledning och det slutade med att han gick hem vrålandes i strumplästen...Visst är de för härliga;-)! //Annika